سوپرمارکت شبانه روزی
نوشته شده توسط : nasrin

سوپرمارکت شبانه روزی

سوپرمارکت شبانه روزی کتاب سوپرمارکت شبانه روزی به قلم سایاکا موراتا، داستان زن سی ‌و‌ شش‌ ساله‌ای به نام کیکو فوروکاوا را به تصویر می‌کشد که از دوران کودکی خانواده‌ و اطرافیانش او را به‌ سبب ‌رفتارهایش، غیر عادی قلمداد می‌کنند.این مسئله باعث سکوت و گوشه‌گیری کیکو می‌شود، تا اینکه نهایتاً در سن هجده ‌سالگی به کار در فروشگاه ‌اسمایل مارت شعبه‌ی هیراماچی مشغول می‌شود؛ این اتفاق زندگی کیکو را متحول می‌کند و به او می‌آموزد چطور همانند یک انسان عادی ‌سوپرمارکت شبانه روزی رفتار کند.

سوپرمارکت اينترنتي

کیکو فوروکاوا از این که میان مردمان عادی توانسته جایی برای خود باز کند بسیار خوشحال است و آرامشی عمیق زندگی‌اش را فرا گرفته ولی این آرامش با ورود ‌کارگری جدید به فروشگاه و دیدار کیکو با دوستان قدیمی‌اش چندان دوام نمی‌آورد.او به دلیل بالا رفتن سن، بی‌فرزندی، تجرد و شغلی نه‌ چندان ‌مناسب، توسط اطرافیانش تحت فشار قرار می‌گیرد و خانواده‌اش اصرار دارند تا او شوهری برای خود پیدا کند. کیکو برای خلاص شدن از دست آن‌ها ‌تصمیم عجیبی می‌گیرد و مسیری پر فراز و نشیب برای سوپرمارکت شبانه روزی خود انتخاب می‌کند.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت شبانه روزی سایاکا موراتا نویسنده‌ی ژاپنی که چهل‌ سال سن دارد، به کمک هجده سال سابقه‌ی کار نیمه‌وقتش در فروشگاه، نگارش کتاب سوپرمارکت شبانه روزی سوپرمارکت شبانه روزی را آغاز کرد. همین کتاب مهم‌ترین جایزه‌ی ادبی کشور ژاپن یعنی آکوتاگاوا را برای او به ‌ارمغان آورد.

[caption id="attachment_373" align="alignnone" width="300"]سوپرمارکت شبانه روزی سوپرمارکت شبانه روزی[/caption]

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت شبانه روزی بعضی‌ اوقات‌ حین مهمانی‌ تصور اینکه روز بعد باید سر کار بروم اذیتم می‌کند، اما تنها راه ارتباطی من با زنان هم‌سن‌ و سال خودم در دنیای خارج از فروشگاه، همین مهمانی‌ها و ملاقات‌هاست، به همین خاطر معمولاً دعوت‌های میهو را قبول می‌کردم. امروز یوکاری و بچه‌اش نیز آمده بودند، همچنین ساتسوکی متأهل که هنوز فرزندی ندارد. همه‌ کیک به مهمانی آورده بودیم تا با چای بخوریم.

سفارش انواع محصولات از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت شبانه روزی یوکاری به علت انتقال شغلی همسرش مدتی از ما دور شده بود؛ بنابراین این اولین‌باری بود که می‌توانستیم او را درست‌ و حسابی ببینیم. یوکاری به ما نگاه می‌کرد و ابراز دلتنگی می‌کرد و ما می‌خندیدیم و در همین حین کیک‌هایی را که از فروشگاه ایستگاه مترو خریداری شده بود می‌خوردیم.«هیچ‌ کجا مثل خانۀ آدم نمی‌شود. آخرین‌باری که همدیگر را دیدیم تازه ازدواج کرده بودم، این‌طور نیست کیکو؟»با لحنی هیجان‌زده و با ترکیب طرز بیان خانم ایزومی و سوگاوارا گفتم: «بله. در آن مهمانی کباب‌خوری بود، درست است؟ بیشتر ما آن روز آن‌جا بودیم. چقدر خوش گذشت.»

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت شبانه روزی «یک‌جورهایی عوض شدی.» او به من خیره شد. «قبلاً طرز حرف‌ زدنت عادی‌تر نبود؟ شاید به‌خاطر سوپرمارکت شبانه روزی مدل موهایت است. به‌هرحال به‌نظر می‌رسد یک چیزی‌ات تغییر کرده.»میهو پرسید: «این‌طوری فکر می‌کنی؟» پرسشگرانه سرش را کج کرده بود. «من اصلاً حس نمی‌کنم او تغییر کرده باشد، شاید به این خاطر باشد که همدیگر را دیربه‌دیر می‌بینیم.»

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

سوپرمارکت شبانه روزی پیش خودم فکر کردم حق با یوکاری است. من از جهان پیرامونم تأثیر می‌گرفتم و آن هم که همیشه در حال تغییر شکل دادن بود. همانند آبی که هنگام دیدار گذشته‌مان در بدنم جریان داشت و حالا جای خود را به آب تازه‌ای داده بود، خصوصیات تشکیل‌ دهندۀ من نیز باید تغییر کرده باشند. چندین سال پیش که با یکدیگر ملاقات کرده بودیم، اکثر کارکنان سوپرمارکت شبانه روزی فروشگاه را دانشجویان خوش‌مشرب تشکیل می‌دادند؛ پس قطعاً طرز حرف زدنم نسبت به گذشته تغییر کرده بود.

سوپر مارکت شبانه روزی

سوپر مارکت شبانه روزی یک فروشگاه در مقیاس بزرگ است که با کالاهای غذایی و غیرغذایی سروکار دارد، سوپر مارکت سوپرمارکت شبانه روزی شبانه روزی طیف گسترده‌ای از مواد‌غذایی و غیرغذایی، به ویژه محصولات گوشتی، لبنیات، موادغذایی کنسرو شده، سبزیجات و سایر محصولات خانگی را عرضه می‌کند. سوپر مارکت شبانه روزی از جمله فروشگاه‌هایی است که مشتریان زیادی به آن مراجعه می‌کند، به همین دلیل طراحی و دکوراسیون سوپر مارکت باید به گونه‌ای انجام شود که مشتریان زیادی را به سوی سوپرمارکت شبانه روزی خود سوق دهد.

اپليکيشن آنلاين سوپرمارکت اينترنتي

چنان‌چه چیدمان صحیح و مرتب در قفسه‌ها چیده شده باشد، به راحتی می‌توانید کالای موردنظر خود را پیدا کنید و نیاز به صرف سوپرمارکت شبانه روزی زمان زیادی نخواهید داشت. محصولاتی که فروش خوبی در سوپر مارکت دارند، بهتر است در قسمت جلو سوپر مارکت قرار داده سوپرمارکت شبانه روزی شوند تا فروش خوب خود را حفظ کنند. محصولاتی که فروش خوبی ندارند باید در مورد آن‌ها تبلیغات هوشمندانه‌ای انجام شود.

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

استفاده از سوپر مارکت شبانه روزی برای مصرف‌کننده مزایای فوق‌العاده‌ای به همراه دارد، صرفه‌جویی در هزینه کار به دلیل سوپرمارکت شبانه روزی سیستم خود خدمت، گردش مالی زیاد سوپر مارکت شبانه روزی، قیمت مناسب یا پایین کالاها، هزینه پایین بهره‌برداری، آزادی انتخاب و خرید بسیار آسان و سریع از مزایای بی‌نظیر سوپر مارکت به شمار می‌آید که مصرف‌کننده در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند برای خرید اقدام کند.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

مشتریان از قفسه‌های که به درستی لیبل شده‌اند، خرید را انجام می‌دهند و سپس در قسمت صندوق‌دار پس از وزن و چک سوپرمارکت شبانه روزی کردن کالاها، هزینه‌ها را حساب می‌کنند. سوپر مارکت شبانه روزی به عنوان فروشگاه‌های سلف سرویس شناخته می‌شود، زیرا مشتریان تمام خریدهای خود را بدون کمک فروشندگان یا دستیاران فروش انجام می‌دهند. محصولات ذخیره شده در سوپر مارکت شبانه روزی به درستی بسته‌بندی می‌شوند و برای تسهیل خرید توسط خریدار در قفسه‌های جداگانه طبق اصول قرار می‌گیرند.

[caption id="attachment_374" align="alignnone" width="300"]سوپر مارکت اينترنتي سوپر مارکت اينترنتي[/caption]

سوپر مارکت شبانه روزی اصفهان

به عنوان صاحب سوپر مارکت شبانه روزی اصفهان گزینه‌های بی‌شماری می‌توانند موفقیت شما را تضمین کند. در حال حاضر سوپرمارکت شبانه روزی افراد زیادی وجود دارند که مایل هستند در کنار اداره یک فروشگاه فیزیکی، یک فروشگاه آنلاین و شبانه روزی در اختیار داشته باشند که محصولات خود را بدون محدودیت در زمان و مکان جغرافیایی به مخاطبان ارائه کنند تا آن‌ها بتوانند برای خرید آنلاین اقدام کنند. مطالعاتی که در زمینه خرید آنلاین انجام شده است، نشان می‌دهد که هر روزه افراد بیشتری به این سمت روی می‌آورند، زیرا خرید آنلاین مزایای فوق‌العاده‌ای برای خریدار به همراه دارد.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

شما می‌توانید به عنوان صاحب سوپر مارکت اصفهان با راه‌اندازی یک وب‌سایت در فضای مجازی فعالیت موفقیت‌آمیزی داشته سوپرمارکت شبانه روزی باشید. ایمنی مواد‌غذایی، ارزش و کیفیت کلیه‌ی محصولات، بسته‌بندی، رعایت اصول چیدمان، داشتن لیبل بر روی محصولات و غیره بر روی تصمیم‌گیری خریدار از سوپر مارکت اصفهان تأثیر می‌گذارد.

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

طبق تحقیقات انجام گرفته 55.8 درصد از خریداران مواد‌غذایی، استانداردهای بالای ایمنی مواد‌غذایی را به عنوان یکی از سوپرمارکت شبانه روزی عواملی که بیشترین اهمیت را در هنگام خرید از سوپر مارکت‌ها دارد، گزارش داده‌اند. جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش هر تجارتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و فروشگاه‌های مواد‌غذایی از این قاعده مستثنی نیستند.

خريد محصولات غذايي منجمد

با این حال، سوپر مارکت‌ها دارای یک مزیت قابل توجه هستند. زیرا همه به موادغذایی نیاز دارند، اما متقاعد کردن مشتریان سوپرمارکت شبانه روزی سوپر مارکت شبانه روزی اصفهان و وفادار ماندن آن‌ها می‌تواند بزرگ‌ترین چالش باشد. برای جذب مشتری و افزایش فروش به طور مؤثر می‌توانید از کلیه‌ی شیوه‌های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغات دیجیتال از طریق سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی در این زمینه بسیار مناسب می‌باشد.

چاشني و افزودني

برنامه‌های وفاداری از دیگر راه‌های اثبات شده برای بهبود وفاداری مشتری و افزایش بازدید از سوپر مارکت شبانه روزی اصفهان هستند. ارائه کوپن، هدایا و تخفیف‌های منحصر به فرد در صورت خرید، اغلب یک ارتباط عاطفی را القا می‌کند و باعث می‌شود مشتریان احساس خوبی داشته باشند.

محصولات لبنياتي

مارکت ارتباط تنگاتنگی با تولیدکنندگان و بنکداران بزرگ کشور دارد. آنها اکثر اقلام مورد نیاز شما را تامین می کنند.شما برای تهیه اجناس سوپرمارکت خود می توانید روی مارکت حساب کنید. حتی سوپرمارکت های اینترنتی می توانند از طریق بازار آنلاین عمده فروشی ایران اقدام به خرید کنند.

تنقلات

یک سوپرمارکت برای فروش عالی باید محصولات متنوعی را با دسته بندی های مختلف داشته باشد:

  • مواد غذایی یخچالی و غیر یخچالی
  • محصولات با برندهای معروف – حاشیه سود کم و محصولات با برندهای ناشناخته تر و در عوض با حاشیه سود بیشتر
  • کالاهای تند فروش و کند فروش
  • شامل مواد غذایی ، شوینده و بهداشتی و مواد مصرفی منزل مانند چسب، باتری و کیسه فریزر و زباله و ..
  • کسانی که بدنبال ایده های افزایش فروش سوپرمارکت خود هستند حتما باید به دسته بندی های فوق آشنایی داشته باشند

محصولات پروتئيني

اگر صاحب فروشگاه سوپرمارکت و یا رستوران و هتل و .. هستید می توانید از محل کار خود سفارش دهید و در نهایت سفارش خود را در محل خودتان تحویل بگیرید. مراحل سفارش تا تحویل کالا بصورت زیر است.

[caption id="attachment_376" align="alignnone" width="300"]وبسايت اينترنتي سوپرمارکت وبسايت اينترنتي سوپرمارکت[/caption]

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

سفارش آنلاین: برای این کار لطفا به دسته بندی محصولات مورد نظر مراجعه نمائید تا لیست محصولات موجود برای شما نمایش داده شود. سپس هر کدام که مورد نظر است را به سبد خرید خود اضافه کنید. پیشنهاد ما این است که حتی الامکان از این روش استفاده نمائید زیرا سفارش شما قطعی و مشخص می شود و با توجه به اینکه بیشتر سفارشات از این طریق انجام می شود بطور روتین در لیست پیگیری های تامین سایت قرار می گیرد.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

البته دسته موفق دیگری هم وجود دارد که از قدرت ریسک پایینی برخوردارند و با توسل به تجربیات صاحبان کسب و کارهای موفق سعی می کنند. در واقع، آنها به دنبال فعالیت اقتصادی هستند که امتحان خود را پس داده و اداره آن با کمترین ریسک همراه باشد.

انواع نوشيدني

بلاشک، سوپرمارکت یکی از آن دست کسب و کارهای محبوبی است که هر فرد سرمایه گذاری را وسوسه می کند تا برای یک بار هم که شده به راه اندازی آن فکر کند. به هر حال، شغلی است که همیشه مشتری های خود را داشته و به اصطلاح بازار دارد. تجربه تاریخی هم نشان می دهد در هر محله وجود یک خواربارفروشی، از یک بقالی کوچک گرفته تا نمونه امروزی آن یعنی هایپر مارکت، الزامی است.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

اگر می خواهید زود به سود آوری رسیده و دوره بازگشت سرمایه تان در کسب و کاری راه انداختید کوتاه باشد و در نهایت اینکه کسب و کار موفقی داشته باشد، در انتخاب جای سوپرمارکت دقت کنید چرا که یک اشتباه کوچک در مکانیابی درست منجر به تعطیلی کسب و کارتان خواهد شد. این مطلب به نقل از یکی از سوپرمارکت‌داران دریانی پایتخت است که بیش از 10سال سابقه فعالیت در اداره یک سوپرمارکت 100متری در حوالی بلوار کشاورز را داشت.

ميوه و سبزيجات تازه

مجتبی بیاتی در تکمیل گفته‌های خود گفت: «مهم ترين عامل مكان سوپر ماركت بوده که بسته به اندازه و جاي فروشگاه قيمت ان متفاوت است. در يك مكان شايد با كمي قيمت اضافه تر سود خوبي در ماه داشته باشيد و در مكان ديگر با قيمت كمتر سود نسبتا كمتري. با این حال، سوپرمارکتی که در محل گذر و در یک منطقه مسکونی است به تبع مشتریان بیشتری خواهد داشت، البته در این میان قدرت خرید ساکنین محله نیز در درآمدزایی سوپرمارکت نقش به سزایی دارد چرا که هر چقدر مردم وضع مالی بهتری داشته باشند، بیشتر خرید می کنند.»

بهداشت و سلامت

سود متوسط سوپرمارکت 15 تا 30 درصد/ برای شروع 60 میلیون رهن مغازه و 50 میلیون جنس نیاز استاین سوپرمارکت دار باسابقه با اشاره به چند کسب و کار شکست خورده در بین دوستان و همکارانش تأکید کرد: برای شروع بهتر است به سراغ سوپرمارکت هایی بروید که صاحب قبلی قصد جمع آوری آن را دارند چرا که در این صورت با یک تیر دو نشان را زده اید یعنی علاوه بر تهیه جا می توانید یخچال و قفسه هم بگیرید.

محصولات بهداشت و سلامت در سوپرمارکت اينترنتي

در غیر این صورت مجبورید برای خرید یخچال یا قفسه دوباره وقت هزینه کنید. به هر حال، راه اندازی سوپر مارکت حدود یک تا دو ماه زمانبر است، پس بهتر است با اجاره یک سوپرمارکت حجم کار خود را کمتر کنید.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

گشتی در بنگاه های معاملات املاکی حاکی از آن بود که رهن یک سوپرمارکت 48متری با 20متر بالکن در یکی از خیابان های فرعی محله پیروزی 60میلیون به اضافه 4.5میلیون اجاره ماهیانه است. مبلغ رهن یک سوپرمارکت 40متری در یک جای شلوغ و پرترددتر به 120میلیون تومان هم می رسید. در حالی که رهن یک سوپرمارکت 60متری در یکی از محلات پرتردد چیذر بالغ بر 150میلیون ودیعه و چهارمیلیون اجاره ماهیانه است و اجاره همین سوپرمارکت با موقعیت مشابه در محله سعادت آباد 150میلیون ودیعه با 15میلیون تومان اجاره قیمت گذاری شده است.

اولين‌هاي سوپر مارکت اينترنتي

البته اگر کسی بخواهد دکور و وسایل سوپرمارکت را با سلیقه خود تهیه کند باید بابت تهیه هر یخچال و فریزر بین 600هزار تا 10میلیون هزینه کند. این تفاوت قیمت جدا از برند آن، به ابعاد و کاربری یخچال یا فریزر برمی‌گردد. البته بعضاً شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی مانند بستنی برای تبلیغات یخچال های رایگان به فروشگاه ها می دهند. این در حالی است که هزینه تهیه قفسه های مناسب سوپرمارکت متری 800هزار تا یک میلیون و 200هزار تومان است. در نهایت اینکه یک سوپرمارکت برای شروع کار نیاز به حدود 50میلیون تومان جنس دارد.

اپليکيشن سفارش از سوپر مارکت اينترنتي

به گفته یکی از سوپرمارکت داران خیابان مطهری، بهتر است در ابتدا اجناس از طریق عمده فروشان تهیه شود و اینکه افراد تازه کار خرید و فروش خود را با اجناس ضروری آغاز کنند تا اینکه از سلایق مشتری خود آگاه شوند. البته در ماه های بعدی بازاریاب ها و ویزیتورها به سراغ آنها می آیند و خرید اجناس به صورت امانی یا از طریق چک کار را برای سوپرمارکت داران تازه کار راحت تر می کند.

وبسايت اينترنتي سوپرمارکت

این کسب و کار هم مانند تمامی مشاغل دیگر نیاز به دریافت مجوز دارد. اگرچه ممکن است شما در یک محله شاهد ده ها باب مغازه باشید که مشغول خرید و فروش مایحتاج ساکنین محله باشند. با این حال، به رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران، تعداد رسمی سوپرمارکت های دارای مجوز پایتخت از 450واحد فراتر نمی رود. بقیه واحدها که مردم آنها را سوپرمارکت میدانند، مجوزی از این اتحادیه ندارند.

سفارش محصولات از سوپر مارکت اينترنتي

این واحدها معمولا یا مجوز لبنیاتی یا خواربارفروشی اداره می شوند و یا اصلا مجوز ندارند و به اصطلاح غلط به عنوان سوپرمارکت شبانه روزی سوپرمارکتی شناخته می‌شوند. براساس آنچه در اساسنامه این اتحادیه آمده، در حال حاضر حداقل متراژ برای گرفتن مجوز سوپرمارکت، ۷۰ متر مربع است و باید تمامی محصولات مورد نیاز روزانه خانوارها را تامین کند.سود متوسط سوپرمارکت 15 تا 30 سوپرمارکت شبانه روزی درصد/ برای شروع 60 میلیون رهن مغازه و 50 میلیون جنس نیاز است

مزاياي استفاده از سوپر مارکت اينترنتي

سعید درخشانی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه جای سوپرمارکت کجا باشد تاثیری در دریافت مجوز ندارد. در واقع، مالک سوپرمارکت مجاز است در هر نقطه از شهر که به لحاظ بهداشتی مشکل دار نباشد، فعالیت خود را دایر کند. پس از ارائه فرم درخواست جواز متقاضی باید مدارك سند مالكيت به نام متقاضي، اجاره نامه رسمي به نام متقاضي، اجاره نامه عادي (با اخذ تعهد محضري) بنام متقاضي، مبايعه نامه به نام متقاضي، حكم قطعي دادگاه مبني بر الزام به تنظيم سند اجاره، رسيد پرداخت اجاره بهاي معتبر و قرارداد اجاره محل كسب با ادارات و سازمانهاي دولتي، نهادها، شهرداري، شركت هاي تعاوني مسكن و شركتهاي خاص صنفي، شركتهاي تحت پوشش سازمانهاي دولتي و نهادها را تحویل دهد.

سفارش آنلاين از سوپر مارکت اينترنتي

وی افزود: همچنین برای فرد متقاضی جواز کسب در سوپر مارکت ارائه کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی یا حداقل سواد خواندن و نوشتن( به استثناي متقاضياني كه سن آنان از 50 سال بالاتر است)، 12 قطعه عکس پرسنلی جدید (3x4)، کپی کارت پایان خدمات برای متقاضیان مرد کمتر از 50سال، فيش واريز مبلغ حداكثر تا سقف 5 برابر حق عضويت اتحاديه براي سال اول (حق ورودي) كه از مبلغ سه میلیون ريال عدول نکند، فيش واريز مبلغ 30 هزار ريال به حساب 21733008 خزانه كشور، پایان کار ساختمان، قبوض پرداخت عوارض شهرداری و نشانه تجاری مغازه الزامی است.

بهترین سوپر مارکت اينترنتي

البته وضعیت بهداشتی آن نیز از طریق اتحادیه از اداره بهداشت و شرایط شرایط از طریق نيروي انتظامي و سازمان امور مالیاتی سوپرمارکت شبانه روزی استعلام می شود.به گفته درخشان، هرچند اخذ مجوز در ابتدا و قبل از آغاز فعالیت الزامی است، اما بعضاً مشاهده شده از آغاز فعالیت سوپرمارکت یک سال می گذرد اما صاحب آن اقدام به اخذ مجوز نکرده است، در حالی که در صورت کامل بودن مدارک فرایند اخذ مجوز از یک ماه فراتر نمی رود. به هر حال، اتحادیه در صورت مشاهده چنین مواردی و ادامه آن اقدام به پلمپ سوپرمارکت می کند.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

بیشترین سود روی اجناس خارجی است که مشخصا جایی که قدرت خرید مردم بالا باشد، فروش بیشتر خواهد بود. به طور سوپرمارکت شبانه روزی متوسط سود ماهانه سوپرمارکت حدود 20درصد است. در محلاتی با سطح درآمد متوسط این سود بین 15 تا 20درصد بوده و در محلاتی که وضع درآمدی افراد بهتر است این رقم به 25 تا 30درصد نیز می رسد.

خريد اينترنتي تنقلات

سوپرمارکت شبانه روزی سوپرمارکت از آن دست مراکز خریدی است که همیشه مشتری دارد. یکی از سوپرمارکت داران خیابان فاطمی در این خصوص گفت: ساعت کار سوپرمارکت از 7 صبح آغاز می شود و بعضاً تا ساعت 12شب دایر است. با این حال، اوج ساعت کاری آن بین سوپرمارکت شبانه روزی ساعات 11 صبح تا یک بعد ازظهر است. به این ترتیب، توصیه می کنم به تنهایی اقدام به راه اندازی و اداره سوپرمارکت نکنید.





:: برچسب‌ها: خرید انواع مواد غذایی , انواع مواد غذایی , سوپرمارکت اينترنتي , خريد از سوپرمارکت اينترنتي , خريد محصولات غذايي منجمد , خرید انواع نوشيدني , خريد اينترنتي انواع تنقلات ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: